"סגירת השמיים יוצר קרע במשפחות – אנחנו לא סתם תיירים"

חדשות קול חי No Comments on "סגירת השמיים יוצר קרע במשפחות – אנחנו לא סתם תיירים"

הרב זאב גולדשטיין, רבה הראשי של דרום אפריקה בשיחה עם איתי גדסי במהדורת הצהרים: "אנחנו יהודי התפוצות; יש לנו ילדים שלומדים בישיבות בארץ. לי באופן אישי יש אחים, משפחה בארץ, ההורים של אשתי גרים בארץ, וזה עניין אישי כולם ככה והדבר הזה יוצר קרע במשפחות. צריך לבנות חוקים כאלו – אנחנו לא סתם תיירים"

צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבה הראשי של דרום אפריקה הרב ד"ר זאב גולדשטיין בשיחה עם איתי גדסי במהדורת הצהרים: "לפני שמתחילים אני רוצה להביע דברי ניחומים מקהילת דרום אפריקה על פטירת אימו שלמדה ולימדה בדרום אפריקה. הנשיא הרצוג הוא ידיד אישי שלי ושל הקהילה כאן. עכשיו שינו את החוקים של מדינה אדומה ואיסור הטיסות ולכן ניתן כעת לטוס למדינת ישראל וארץ ישראל שזה הבית שלנו – כניסה לארץ זו לא זכות אזרחית זה זכות אבות לכל עם ישראל. צריך לשנות בחוק שיהודי חוץ לארץ יהיו עדיפים על פני תיירים".

הרב גולדשטיין הוסיף: "דיברתי הרבה על זה בחברה הישראלית. אנחנו, יהודי התפוצות; יש לנו ילדים שלומדים בישיבות בארץ. לי באופן אישי יש אחים, משפחה בארץ, ההורים של אשתי גרים בארץ, וזה עניין אישי כולם ככה והדבר הזה יוצר קרע במשפחות. צריך לבנות חוקים כאלו – אנחנו לא סתם תיירים".



0 תגובות